Warranty Coverage on Costco Dispensers / Couverture de garantie pour les distributrices
Subject: Warranty Coverage on Costco Dispensers
Attn: NEE Service Managers and DSS Subcontractors
Effective August 3, 2020, dispensers currently at Costco sites with no warranty will now have full Gilbarco warranty coverage until July 31, 2021. This means:
- Dispensers currently at Costco sites with warranty coverage are not affected
- Warranty coverage is not affected for dispensers not yet installed and commissioned at Costco sites
- Dispensers currently at Costco sites with expired warranty will now have full warranty coverage to July 31, 2021
REMINDER – Full warranty coverage applies to Gilbarco items and service covered under their warranty contract. This does NOT include filters, hanging hardware, customer abuse or water damage.
There are two ways to check the warranty for a dispenser:
- By site: log onto the SMS website, select the ‘Call Mngmt’ button, then the ‘Web Entry’ option. Do a site search and all equipment will be displayed, including the warranty expiry date
- By serial number: log onto the SMS website, select the ‘Equipment’ button, and do a search using the dispenser serial number
**Please note** - Any work done at a Costco site since August 3 that was billed to the site will need to be submitted as a warranty claim once Gilbarco has updated the warranty details in the SMS. We will advise you once this has been done. Please contact the Gilbarco warranty claim team at 888-800-7498 if you have any questions.
Please contact your local NEE service office if you have any questions.
Best regards,
Nama Namasivayam
Sujet: Couverture de garantie pour les distributrices Gilbarco
Attn: Directeur de service NEE et sous contractant DSS.
Effectif a compté du 3 août 2020, toutes les distributrices présentent dans les sites Costco et qui sont pas sous garantie auront maintenant une couverture complète de garantie Gilbarco jusqu’au 31 juillet 2021.
- Distributrice sous garantie présentement dans les sites Costco ne sont pas affectées par cette couverture.
- Cette couverture de garantie ne touchera pas les distributrices qui ne sont pas encore installé et enregistrer pour la mise en service dans les sites Costco.
- Les distributrices dans les sites Costco avec une couverture de garantie expiré auront maintenant une couverture complète jusqu’au 31 juillet
RAPPEL – Une garantie complète couvre les articles et le service Gilbarco couverts par leur contrat de garantie. Ceci ne s’applique pas au filtres, a la quincaillerie suspendu tel que pistolet, boyau, etc.. ainsi que les abus de client ou les dommages causé par l’eau.
Il y a deux façon de vérifier la garantie d’une distributrice:
- Via le site: Connectez-vous au site web SMS, sélectionnez le bouton ‘Call Mngmt’, ensuite, choisir l’option ‘Web Entry’. Faire la recherche de votre site et une liste complète des équipements s’affichera incluant les dates d’Expiration des garanties.
- Via le numéro de série: Connectez-vous au site web SMS, sélectionnez le bouton ‘Equipment’. Faire votre recherche en utilisant le numéro de série de la distributrice.
**Prendre note** - Tout travaux effectués dans les sites de Costco depuis le 3 août et qui ont été facture au site devrons être soumis à une réclamation sous garantie une fois que Gilbarco aura mis à jour les information de la prolongation de la garantie dans SMS. Nous vous aviserons lorsque ce sera fait. SVP, contactez Gilbarco au 1-888-800-7498 pour toutes questions.
SVP, contactez votre bureau de service local NEE pour toutes autre questions.
Meilleurs Salutations,
Nama Namasivayam